[Phone]

Training unic in Romania: Telesales Succes Accelerator ®

De ce este atat de special programul de dezvoltare si acest curs de telesales pe care ti-l propunem pentru cresterea ratei de succes in abordarile telefonice ale angajatilor si pentru cresterea ratelor de conversie a campaniilor de telemarketing?

  • Pentru ca nu iti oferim doar un training sau un asa zis curs de telesales, ci un intreg program de dezvoltare care se intinde pa parcursul mai multor etape si procese, descrise in detaliu mai jos.
  • Pentru ca intregul program este personalizat pentru compania pe care o conduci: conform domeniului de activitate, conform structurii de marketing si vanzari, conform tipologiei agentilor companiei dar si a cunostintelor acestora.
  • Pentru ca trainerii si consultantii care vor fi implicati in procesul de dezvoltare sunt practicieni in domeniu si aduc odata cu ei experientele si cele mai bune practici descoperite pe parcursul a mii de interactiuni cu agenti de vanzari prin telefon. Totodata, acestia au fost implicati in dezvoltarea si implementarea de campanii de telemarketing pentru mai mult de 100 de companii din Romania.

[box]Pana in momentul de fata, peste 500 de agenti de vanzari prin telefon au fost formati si si-au imbunatatit performantele prin intermediul programelor noastre si al acestui curs de telesales.[/box]

[Mobile]

De ce am creat acest program?De ce acest training de telesales?

Pentru ca in zilele noastre telefonul a devenit un instrument indispensabil pentru oamenii de vanzari, indiferent ca este utilizat pentru atragerea de potentiali clienti sau vanzarea catre clienti noi. In proportie de 90% prima interactiune cu clientii B2B o avem prin intermediul telefonului chiar daca suntem reprezentantanti de vanzari directe.

Pentru ca pana in momentul de fata am fost implicati in dezvoltarea proiectelor de telesales pentru zeci de companii care au diferite domenii de activitate si pentru fiecare dintre ele am reusit sa aducem un plus de valoare care sa creasca performantele si ratele de succes.

[Briefcase]

Pentru cine am creat acest curs telesales?

Pentru toate companiile din Romania, care au cel putin 5 oameni implicati in activitatea de vanzari, indiferent de domeniul de activitate, indiferent daca vand business to business sau business to consumer.

Pentru companiile care au departamente specializate de telesales si telemarketing dar si pentru companiile ai caror agenti de vanzari abordeaza clientii telefonic pentru generarea de leaduri, stabilirea de intalniri, upselling si cross selling.

Pentru toate companiile din Romania care isi doresc sa creasca: rata de succes si rata de conversie, numarul de clienti, numarul de tranzactii pe client, cifra de afaceri, profitabilitatea, gradul de satisfactie al clientilor dar si motivatia angajatilor.

Etapele ce fac parte din acest training de telesales

[Clipboard]

Care sunt etapele pe care le parcurgem in acest program de dezvoltare, creat special pentru dezvoltarea afacerilor?

1

Identificarea nevoilor de training, coaching si de consultanta dar si a obiectivelor pe care managementul companiei doreste sa le atinga prin intermediul programului de dezvoltare.

In aceasta etapa vom identifica nevoile exacte de training la nivel de organizatie si la nivel de departament. In urma identificarii nevoilor, vom stabili impreuna cu managementul companiei care sunt obiectivele ce urmeaza a fi atinse in urma programului de dezvoltare profesionala si personala. In acelasi timp, in urma acestei etape se va construi un program de dezvoltare personalizat, bazat pe obiectivele companiei, in directa concordanta cu piata adresata de catre aceasta, tipologiei de clienti si tipului de vanzare.

2

Evaluarea nevoilor si a cunostintelor angajatilor la momentul actual:

 

Vom avea discutii individuale cu fiecare dintre angajati, le vom aplica un set de chestionare, pentru a identifica exact care este nivelul actual al cunostintelor si aptitudinilor de vanzare, astfel incat sa putem stabili exact agenda de training (pentru toata echipa) si de coaching pentru fiecare dintre ei. In acelasi timp vom identifica si motivatia lor la momentul actual dar si situatiile si problemele cu care se confrunta periodic in relatia cu clientii.

In aceasta etapa vom analiza convorbirile agentilor si campaniile existente, vom asculta feedbackul clientilor contactati si vom pune la punct cea mai buna strategie pentru imbunatatirea performantelor si a ratei de succes a departamentului si a companiei.

3

Sustinerea sesiunii de training pentru antrenarea oamenilor si pentru insusirea de catre acestia a celor mai bune practici si a modelelor comportamentale necesare atingerii performantelor maxime in procesul de vanzare


12 ore de training intensiv, interactiv si mai ales practic, in proportie de peste 85%, fiind folosita invatarea experentiala.

Prin intermediul acestui training vom afla impreuna cine sunt clientii nostri, cum trebuie abordat fiecare in parte, care sunt nevoile fiecaruia dintre ei, ce si mai ales cum trebuie sa le vindem, cum le asiguram serviciile post-vanzare, cum le vindem mai mult, cum ii facem sa ne recomande mai departe si multe alte lucruri practice din domeniile : vanzari prin telefon, comunicare, customer care, managementul timpului, marketing, stabilirea obiectivelor. Vom afla cum sa adaptam discursul pentru fiecare tipologie de client si cum sa scoatem in evidenta beneficiile serviciilor tintite catre nevoile specifice ale fiecarui apelant.

4

Program specializat de consultanta scrisa si telefonica pentru participanti:

 

Toti participantii vor putea apela timp de 3 luni de la data sustinerii trainingului, oricand, la programul nostru de consultanta specializata. Prin urmare, ori de cate ori au intrebari sau intampina diferite situatii si au nevoie sa se consulte cu un specialist pot apela prin email consultanii alocati. Astfel, ne asiguram ca acestia au suportul necesar pentru implementarea bunelor practici si pentru schimbarea comportamentului.

5

Coaching individual cu fiecare dintre participanti:

 

Fiecare dintre participantii la training, va fi implicat la o anumita perioada de timp dupa sustinerea acestuia, intr-un program de coaching specializat. Acest program se va desfasura prin intermediul unor intalniri individuale ce vor avea loc impreuna cu specialistii Traininguri Specializate Romania. Scopul acestui program este acordarea sprijinului necesar fiecarui angajat in folosirea noilor cunostinte dobandite, a tehnicilor de vanzari si de negociere. Prin intermediul acestei etape ne asiguram ca fiecare dintre angajati este angrenat intr-un mod pozitiv in atingerea obiectivelor companiei. Acestia obtin sprijin din partea consultantilor Traininguri Specializate Romania in dezvoltarea profesionala pentru imbunatatirea ratelor de succes si a ratelor de conversie.

 

8

Redactarea si transmiterea catre managementul companiei a unui raport scris de consultanta:

 

Consultantii nostri, in urma interactiunii cu managementul companiei, cu angajatii si cu piata pe care activeaza vor crea un raport scris de consultanta ce vor contine principalele aspecte ce trebuiesc puse in aplicare sau imbuntatatite la nivel de departament sau la nivel de organizatie, pentru dezvoltarea performantelor si pentru cresterea ratelor de succes.

6

Follow-up program de training si coaching

 

La aproximativ 60 de zile de la data sustinerii trainingului vom organiza o sesiune de follow-up pe durata a 4 ore. In aceasta sesiune vom reaminti principalele deprinderi pe care agentii trebuie sa si le insuseasca, vom analiza performantele si evolutiile lor.

7

Evaluarea performantelor:

 

In perioada inclusa in abonamentul de consultanta, pe baza fiselor de evaluare redactate, vom analiza agentii din punct de vedere al atitudinii lor, al aptitudinilor dar si a performantelor avute. In urma evaluarii vom propune pentru fiecare dintre ei modalitati de evolutie pentru atingerea eficientei necesare si a obiectivelor trasate de catre organizatie.

9

Transmiterea de materiale catre angajatii si managementul companiei:

 

Pentru ca participantii la training sa continue procesul de dezvoltare si evolutie, acestia vor primi periodic de la Traininguri Specializate Romania materiale electronice si tiparite, suporturi de curs si instrumente de lucru necesare cresterii profesionale si cresterii performentelor

Efectiv ce va avea de castigat compania in urma implementarii programului de dezvoltare marca Traininguri Specializate Romania?

  • angajati motivati si antranati in asa fel incat sa fie dedicati atingerii obiectivelor trasate de catre companie
  • o echipa profesionista de vanzari, care sa puna in aplicare la fiecare abordare telefonica cele mai bune practici din lumea vanzarilor astfel incat sa contribuie direct la imbuntatirea performantelor companiei, a cifrei de afaceri, a profitabilitatii dar si a satisfactiei clientilor
  • va afla daca angajatii din departamentul de vanzari sunt sau nu potriviti si aliniati cu cerintele companiei si daca pot fi implicati activ in atingerea obiectivelor companiei
  • vor avea la dispozitie instrumente de lucru (modele de rapoarte, fise de evaluare, fise de coaching, fisa postului) care sa poata fi folosite in continuu pentru dezvoltarea performantelor angajatilor
  • consultanta personalizata dedicata cresterii si dezvoltarii companiei, acordata de catre o echipa de specialisti practicieni, care au fost implicati direct in crestrea a sute de afaceri din Romania

 

Ce vor sti participantii la finalul programului?

  • sa comunice usor, clar si concis, adaptandu-se fiecarui apelant in parte
  • isi vor imbunatati abilitatile de comunicare si relationare cu clientii
  • vor avea o atitudine pozitiva fata de clienti, fata de serviciile vandute, fata de compania pe care o reprezinta si fata de ei insisi
  • vor intelege importanta si vor invata tehnica ascultarii active, a feedbackului
  • vor empatiza cu clientii astfel incat increderea acestora in companie sa creasca
  • vor cunoaste pasii unui apel telefonic care sa duca la vanzare si cum sa ii implementeze pentru orice fel de apelant
  • vor putea sa isi construiasca ghiduri de conversatie/scripturi personalizate si adaptate pentru nevoile clientilor

Ce vor sti participantii la finalul programului?

  • vor fi atenti la detaliile minore care ii pot duce la finalizarea cu succes a procesului de vanzare
  • sa identifice nevoile fiecarui client in parte
  • sa faca diferenta intre caracteristicile si beneficiile produselor si sa foloseasca avantajele in procesul de vanzare catre clienti, adaptandu-le in functie de nevoile si motivatiile fiecarui client
  • vor sti sa foloseasca una dintre cele mai cunoscute tehnici de vanzare, in vederea cresterii performantelor companiei
  • vor sti cum sa implementeze si sa aplice la fiecare vanzare modelul testat si eficient de vanzare consultativa, vanzare bazata pe nevoile, dorintele si motivatiile clientilor
  • vor intelege si se vor adapta asteptarilor clientilor, prin identificarea corecta a nevoilor acestora

Ce vor sti participantii la finalul programului?

  • vor putea sa foloseasca afirmatii de valoare prin care sa trezeasca interesul clientului pentru serviciile sau produsele organizatiei
  • vor sti cum si cand sa treaca la actiune pentru finalizarea vanzarii
  • vor reusi sa convinga clientii, nu sa le impuna, astfel incat satisfactia clientilor sa fie maxima
  • vor sti sa foloseasca obiectiile clientilor ca pe o baza de argumentare in vederea cresterii vanzarilor
  • vor putea sa faca diferenta intre obiectii reale si obiectii “mincinoase” si cum sa le rezolve pe fiecare dintre ele
  • vor sti cum sa construiasca o relatie cu clientul bazata pe incredere
  • vor fi capabili sa se autoevalueza si sa transmita un feedback constant colegilor astfel incat fiecare dintre ei sa fie implicati in continuu in dezvoltarea performantelor echipei

Detalii contact

Date de identificare

SC The Markers Consult SRL
Reg. Com: J40/8896/2013
CIF: RO32016153

Date de contact

Sediul: Str. Hategana Nr.7, Ap.5, Sect.4, Bucuresti
Telefon: 0770 686 119
Email: contact@trainingurispecializate.ro

 

[ninja_form id=7]