Introdu adresa ta de email si descarca acum gratuit eBook-ul

 

Vreau sa primesc e-book-ul pe adresa de email:

Descoperim impreuna marketing-ul de la A la Z. Tehnici, strategii, metode, procese si proceduri, instrumente de lucru.


Eveniment organizat in parteneriat cu:

    • Un training intensiv si interactiv care te va trece prin toate procesele necesare implementarii unor actiuni de marketing remarcabile.
    • Vei descoperi si vei lucra cu strategii testate pe piata din Romania, aplicabile oricand pentru orice companie.
    • Vei invata sa folosesti si vei avea la dispozitie instrumentele de lucru necesare planificarii, organizarii, implementarii, monitorizarii, optimizarii si raportarii unor actiuni cu impact si eficienta maxime.

 

Data: 18-19 Mai 2018 Locatia: Hotel Rin Central Bucuresti

Durata: 2 zile a cate 8 ore pe zi

Numar maxim de participanti: 15

Cui se adreseaza acest training >>>
  • Antreprenorilor
  • Responsabililor de marketing si/sau vanzari din companii
  • Tuturor celor implicati in activitatile de promovare si de vanzare

Trainingul este practic si ofera participantilor o experienta unica de invatare. Tot ceea ce vei deprinde, cunoaste, invata este aplicabila 100% in orice companie din Romania si sunt rezultatul experientei practice a celor doi consultanti.

Participanti la trainingurile noastre

Agenda de training si subiectele abordate >>>

Atentie! Inainte de training se va face o analiza a nevoilor participantilor (si a afacerilor acestora) si se pot introduce pe parcurs subiecte care nu sunt prezente in aceasta agenda.

Ziua 1 – Marketing, Publicitate, Branding, PR si Comunicare

Considerente generale

  • Ce este marketingul?
  • Componentele marketingului
  • De ce sa investim in marketing?
  • Marketing vs Vanzari sau Marketing si Vanzari?
  • Marketing Direct sau Marketing Traditional? Avantaje si dezavantaje.

Strategia in marketing

  • Analiza SWOT
  • Cei 4P
  • Viziunea, misiunea si valorile companiei
  • Obiectivele: MBO, SMART, OKR
  • Buyer Personna
  • Despre nevoi si “hot buttons” in marketing-ul B2B si B2C
  • Despre Unique Selling Proposal si Value Proposition
  • Analiza pe 3 nivele a produsului/serviciului
  • Ciclul de viata al unui produs/serviciu
  • Canalele prin care comunicam: cand, unde, pe care si cum.

Planificarea actiunilor de marketing

  • Cum construim planul de marketing
  • Pasii pe care sa ii urmam
  • Instrumente de lucru

 

Ziua 2 – Tehnici, metode si modele. Marketing-ul online

Comunicarea eficienta

  • Bunele practici
  • Ce expresii sa folosim si sa nu folosim

Tehnici, metode si modele

  • C.A.B.
  • A.I.D.A.
  • Cum creez un text care vinde > Tehnici de copywriting
  • Crearea prezentarilor si a ofertelor
  • Tehnici de prezentare a produsului/serviciilor, a pretului etc.

Marketing-ul online

  • Site, Blog, Landing Page, Microsite, Magazin Online? Reguli si bune practici
  • Pasii crearii unei strategii de marketing online
  • Elementele unui site care isi atinge scopul

Marketing-ul online > Canalele uzuale

  • Google AdWords
  • Facebook, LinkedIn, Instagram etc.
  • Newsletter & Emailling
  • SEO (Search Engine Optimization)

Inbound marketing

Cum masuram rezultatele. Key Performance Indicators

Studii de caz

 

 


Fiecare participant va pleca cu un raspuns clar la orice situatie cu care se confrunta sau la orice intrebare are. In urma exemplelor, studiilor de caz, exercitiilor sau a instrumentelor cu care se lucreaza se vor gasi solutii reale.

O parte dintre instrumentele de lucru la care vei avea acces dupa acest training >>>
  • Template creare Buyer Personna
  • Sablon Analiza SWOT
  • Sablon grafic GANTT
  • Template Excel stabilire obiective MBO, SMART si MQR
  • Model analiza pe trei niveluri a produsului
  • Model brief actiuni marketing
  • Model script telefonic
  • Sablon email ofertare
  • Audit website prezentare (ckecklist)
  • Audit magazin online (ckecklist)
  • Checklist audit SEO tehnic al siteului
  • Fisier Excel ce contine link catre cele mai cunoscute instrumente online
  • Model calcul valorificare website
  • Bibliografie recomandata
  • Template prezentare companie
  • Template oferta servicii B2B
  • Checklist audit Google Analytics

Este un workshop practic care te antreneaza pentru a te putea promova eficient (cu eforturi cat mai mici si rezulatate cat mai mari) atat in mediul online cat si in mediul offline.

In urma participarii vei descoperi noi strategii pentru a vinde mai mult, modalitati de generare a leadurilor (cereri de oferta) pentru forta de vanzari si tehnici de crestere a vizibilitatii brandului, dar si de diferentiere a brandului.

Care sunt toate beneficiile participarii la acest training:

  • Ai parte de 18 ore de training practic
  • Poti apela la o sesiune de consultanta personalizata de 2 ore, oferita gratuit
  • Diploma de participare
  • Suport de curs in format tiparit si electronic
  • Consultanta prin email si telefon timp de trei luni de la terminarea trainingului
  • Primesti un stick USB ce contine peste 30 de instrumente de lucru ce te vor ajuta in actiunile tale

Numarul de locuri este limitat la 15! In acest moment sunt inscrisi 4 participanti!

 

Rezerva locul

Consultantul care iti va fi alaturi pe parcursul celor doua zile de training:

Alexandru Dinu

Trainer, Antreprenor, Specialist in Vanzari, Marketing si Strategii de Dezvoltare
Experienta de peste 10 ani in implementarea de campanii si strategii de marketing, comunicare si vanzare
A implementat strategii de marketing si de vanzari pentru mai mult de 120 de companii din diferite domenii de activitate;

Atentie! Mai sunt doar 11 locuri disponibile la acest training!

Completeaza acum formularul de mai jos pentru a te inscrie si pentru a-ti rezerva locul. Un consultant al companiei va lua legatura cu tine in cel mai scurt timp pentru a stabili toate detaliile.

Campurile marcate cu * sunt obligatorii.

Tarif participare

Profita acum de PROMOȚIA noastra early-bird prin care oferim un DISCOUNT DE 10% si beneficiaza de tariful special redus de la 985 Lei fara TVA la 895 Lei fara TVA pentru cei care se inscriu pana la data de 10 Mai 2018 inclusiv!

Date de identificare

SC The Markers Consult SRL
Reg. Com: J40/8896/2013
CIF: RO32016153

Date de contact

Sediul: Str. Hategana Nr. 7, Ap. 5, Sect. 4, Bucuresti
Telefon: 031.425.17.22
Email: contact@trainingurispecializate.ro