Introdu adresa ta de email si descarca acum gratuit eBook-ul

 

Vreau sa primesc e-book-ul pe adresa de email:

Un aspect al vanzarii care creeaza o mare teama in inima oamenilor este reprezentat de cold calling. Iata, asadar, 7 pasi care te vor ajuta sa iti fie mai usor in acest proces!

 

1. Pregateste-te mental pentru fiecare telefon. Mintea ta trebuie sa fie in concordanta cu felul de a vorbi, altfel conversatia va suna fals.

 

2. Foloseste-ti imaginatia. De exemplu, prefa-te ca esti un client care suna la o librarie pentru a vedea daca o anumita carte este in stoc. Daca te ajuta, inregistraza-te pentru a vedea cum suna la telefon vocea ta pe un ton intrebator. Acest exercitiu te poate ajuta foarte mult deoarece transmite aceeasi atitudine ca atunci cand apelezi un potential client.

 

3. Exerseaza felul de a vorbi inainte de a initia un apel. Pentru a putea purta o discutie impecabila trebuie sa te simti sigur pe tine si sa fii lipsit de inhibitii. Ai putea sa exersezi vorbind in oglinda sau inregistrandu-te.

Atunci cand vorbesti in oglinda, mimeaza un dialog telefonic preferat si fii atent la expresiile tale. Sunt relaxate sau rigide? De ce sa faci asta? Pentru ca aspectul tau exterior reflecta sinele interior. Daca ai o privire incruntata, cu siguranta nici vocea ta nu va suna foarte bine.

De asemenea, incerca sa imiti o conversatie pe care urmeaza sa o porti, inregistrandu-te de aceasta data. Reda inregistrarea si asculta. Intreaba-te ce ai putea sa imbunatatesti. In cazul in care vocea ta pare nefireasca, nu dispera. Pe masura ce vei practica si vei exersa, cu siguranta vei imbunatati si acest aspect.

 

4. Creeaza-ti in birou un mediu placut. In acest scop ai putea folosi cateva fotografii de familie, citate motivationale sau orice iti da o stare de spirit pozitiva si entuziasta. Ai putea chiar sa asculti un gen de muzica ce te inspira.

 

5. Fii atent la tonul vocii. Nu ai vrea ca acesta sa sune sfios sau sa dea senzatia ca esti jenat, si in nici un caz arogant. Tonul ideal este unul cald, formal si la obiect.

 

6. Cinci minute de pauza. Dupa fiecare 15 apeluri, incearca sa iti iei cate 5 miute de pauza in care poti sa mananci, sa bei ceva sau pur si simplu sa te relaxezi uitandu-te pe fereastra. Acest lucru te va ajuta mai mult decat crezi in cold calling.

 

7. Stabileste-ti un timp pentru fiecare apel cold calling. De exemplu, stabileste un target de 50 de apeluri in 150 de minute. Asta inseamna 3 minute pentru fiecare apel. Cu sistemele de voce existente in ziua de astazi, nu ai cum sa nu reusesti. Insa ai mare grija sa nu le dai oamenilor impresia ca esti grabit si ca nu ai timp pentru a discuta cu ei.

 

Distribuie in social media:

Inscrie-te si tu la urmatoarele evenimente Traininguri Specializate Romania: