Introdu adresa ta de email si descarca acum gratuit eBook-ul

 

Vreau sa primesc e-book-ul pe adresa de email:

Second City din Chicago este una dintre cele mai faimoase trupe de improvizatie din lume, iar unii dintre cei mai cunoscuti comedieni ai Statelor Unite si-au inceput carierele lucrand sau facand parte din aceasta organizatie.

Cand  se face corect improvizatia? Atunci cand ansamblul functioneaza in armonie si e increzator in directia in care se indreapta, rezultatul este o satira geniala si amuzanta care evolueaza chiar si din cele mai marunte lucruri. Este o experienta care fluctueaza in permanenta, care iti da fiori cu fiecare clipa ce trece si care iti ofera o placere imensa de a o viziona.

Si mai interesant e faptul ca multe din abilitatile de care ai nevoie pentru a avea succes la improvizatie sunt, de asemenea, foarte valoroase in lumea afacerilor. Iata un exemplu relevant! Actorii care fac improvizatii trebuie sa fie lipsiti de frica. Ei trebuie sa stie cum sa asculte, pe bune, oamenii care sunt pe scena cu ei, trebuie sa fie dispusi sa-si sustina colegii lor indiferent de ceea ce spun, si trebuie sa fie pregatiti sa treaca si peste eventualele esecuri si sa invete din propriile greseli.

Nimeni nu cred ca stie mai multe despre improvizatie decat profesionistii de la Second City din Chicago. Doi din acesti experti, Kelly Leonard si Tom Yorton, au scris o noua carte intitulata “Yes, And “, care iti arata cum sa iei elementele esentiale ale improvizatiei si sa le aplici in lumea afacerilor. De exemplu, uita-te la munca in echipa. In improvizatie echipele sunt de fapt numite “ansambluri” pentru ca orice individ din grup este la fel de important si poate contribui cu ceva de foarte mare valoare.

Comedia este o parte foarte importanta in improvizatie. Leonard si Yorton vorbesc mult despre modul in care poti folosi comedia pentru a-ti convinge echipa sau compania ta sa faca lucruri pe care in mod normal nu ar vrea sa le faca. Uita-te la schimbare. Daca ai fost liderul unei initiative de schimbare vei sti ca poate fi la fel de greu sau dureros ca si cum ai merge la dentist sa-ti scoti un dinte, sa convingi oamenii sa te urmeze. Aici intervine comedia. Cand este folosita cum trebuie, aceasta te poate ajuta sa faci ordine in dezordine (cum s-ar zice), sa le captezi atentia oamenilor si sa le vorbesti cat mai sincer cu putinta despre ceea ce urmeaza a se intampla.

Deci, cum faci de fapt asta? O modalitate de a incepe este de a pune la indoiala dinamica “respectului/pioseniei” in compania ta. Respectul este un lucru bun. Acesta iti permite sa fii onest/sincer intr-un dialog cu alti oameni. Piosenia este de neatins – persoana de statut inferior nu crede despre el/ea ca poate evidentia imperfectiunile persoanei de statut superior (aflate la conducere). Oamenii pot fi, de asemenea, piosi fata de un produs sau serviciu sau chiar fata de propria companie.

Daca esti intr-un rol de conducere, crezi ca oamenii te respecta, sau doar ai indus o stare de piosenie? Echipa ta este respectuoasa sau pioasa fata de produsul sau serviciul tau? Leonard si Yorton spun: “Daca esti prea pios fata de produsul sau serviciul tau, atunci cand te imbarci intr-un proces de inovatie vei fi prea timid atunci cand va trebui sa-ti asumi modificari substantiale. Vei fi mai multumit cu ceea ce exista deja decat cu posibilitatea de a crea ceva si mai bun.” Aceasta afirmatie, ai posibilitatea sa o aplici cu succes in oricare aspect al vietii, in general, si nu numai in cadrul vietii profesionale.

Ideea este urmatoarea: ” Incearca sa respecti ideile si oamenii din compania ta, dar sa nu cazi in extrema de a fi pios. Comedia nu este acceptata in cazul pioseniei, pe cand in cazul respectului situatia este inversa. “Yes, And” este o carte care are multe de oferit cititorilor, indiferent ca o citesti pentru propria dezvoltare personala sau pentru ca vrei sa-ti ajuti echipa sau compania ta sa-si dezvolte noi abilitati/competente.

 

Ai o functie de conducere si vrei sa iti eficientizezi relatia asupra echipei?

Vrei sa inveti cum sa iti conduci echipa si mai bine si sa obtii, alaturi de ea, rezultate remarcabile?

Vrei sa inveti sa fii un lider pentru cei din jurul tau, chiar daca nu lucrezi intr-o pozitie de conducere?

Atunci te asteptam la Trainingul “Liderii Se Fac, Nu Se Nasc”. Mai multe detalii, aici!

Distribuie in social media:

Inscrie-te si tu la urmatoarele evenimente Traininguri Specializate Romania: