Introdu adresa ta de email si descarca acum gratuit eBook-ul

 

Vreau sa primesc e-book-ul pe adresa de email:

Procesul de vanzare este direct influentat de atitudinea pe care o ai fata de client. Oricat de buna ar fi imaginea pe care ai construit-o, daca ai o atitudine neconvingatoare nu vei reusi sa iti atingi obiectivele. Iata cateva etape care, odata parcurse, cu siguranta te vor ajuta!

  1. Curajul

Frica este cel mai mare dusman al vanzarii. Aceasta iti poate bloca liberul arbitru si capacitatea de initiativa. Frica izvoraste din asteptari prea mari sau din sentimentul de inferioritate pe care il ai fata de tine, iar unii clienti se pot folosi de aceste slabiciuni ale tale. In cazul in care te simti intimidat de un anumit client, inainte de a intra in discutie cu acesta, iti recomandam sa il transferi unui alt coleg.

 

  1. Fii sigur pe tine

Incearca, insa, sa nu pari disperat. Cu siguranta vei respinge un client daca est insistent sau “cersesti” o comanda. Incearca sa fii detasat de rezultat insa ai grija ca detasarea ta sa nu inspire aroganta, superioritate.

 

  1. Fii rabdator

Foarte multi vanzatori isi doresc sa scape rapid de presiune, drept urmare, au tendinta de a grabi discutia cu un potential client. Atunci cand te grabesti, comunicarea este mai proasta, este posibil sa te balbai sau sa nu iti gasesti cuvintele. Incearca sa mergi in ritmul de a vorbi al clientului si sa intelegi dorintele acestuia.

 

  1. Timpul de decizie al clientului

Nu te grabi sa inchizi o discutie. Incearca sa programezi o alta discutie, deoarece, de multe ori, deciziile nu se iau individual, ci de mai multe persoane. Chair ai putea sa incerci sa obtii dreptul de a vorbi si cu alte persoane din firma.

 

  1. Respecta-ti promisiunile

Clientii iti pot cere diferite lucruri iar daca nu te vei tine de cuvant, vei decade imediat in fata acestora. Ba chiar poate va trebui sa faci lucruri in plus pentru a le recupera increderea. Asa ca, ai grija ca ceea ce spui sa coincida si cu ceea ce faci.

 

  1. Ai incredere atat in tine cat si in firma pentru care lucrezi

Incerca, in primul rand, sa nu gandesti limitat. In acest caz e posibil sa actionezi restrans si disperat, sa fii foarte insistent, sa te agati de orice comanda, caz in care clientul ar puea sa te perceapa ca fiind slab sau sa se simta agresat. Pana la urma, ceea ce iti doresti e sa convingi clientul ca are nevoie de un anumit produs pe care sa il cumpere, nu sa starnesti mila. Increderea in tine va impune intotdeauna respect in fata altora. Iar daca tu nu ai incredere in tine, cu siguranta nu ii vei putea determina pe altii sa aiba.

 

Te asteptam la Trainingul Intensiv ”Atinge Excelenta in Vanzari”, un training dedicat vanzarilor si dezvoltarii afacerilor.

Pentru mai multe detalii, CLIC AICI!

Distribuie in social media:

Inscrie-te si tu la urmatoarele evenimente Traininguri Specializate Romania: