Introdu adresa ta de email si descarca acum gratuit eBook-ul

 

Vreau sa primesc e-book-ul pe adresa de email:

Iti doresti sa fii mai eficient la locul de munca si sa castigi mai mult timp liber pentru tine? Ai putea incepe prin revizuirea urmatoarelor 6 motive pentru care managementul timpului este crucial:

  1. Timpul este limitat.

Indiferent de cum l-ai imparti, intr-o zi sunt doar 24 de ore. Acest lucru e valabil atat pentru tine cat si pentru unii din colegii tai care, insa, par sa faca doar jumatate din ceea ce reusesti tu sa faci. De asemenea, e valabil si pentru fostul coleg care probabil a fost promovat deoarece reusea sa faca mult mai multe lucruri decat tine in tot atata timp.

Daca si tu iti doresti sa evoluezi cel putin la locul de munca, trebuie sa iei la cunostinta importanta de a gasi o cale prin care sa gestionezi aceasta resursa limitata, si anume timpul.

  1. Poti face mai multe cu mai putin efort.

Atunci cand inveti sa ai control asupra timpului, iti imbunatatesti si abilitatea de concentrare. Si odata ce iti creste capacitatea de concentrare, iti va creste si eficienta. Vei trece prin anumite task-uri mai rapid si ti se va parea ca ziua trece mult mai repede.

  1. Vei avea mai mult succes in cariera

Managementul timpului este cheia succesului deoarece iti permite sa preiei controlul asupra vietii tale. Pe masura ce vei realiza mai multe pe zi ce trece, vei lua decizii mai bune si vei avea mai mult control asupra diferitelor situatii, oamenii vor observa, iar superiorii tai vor apela la tine atunci cand vor avea lucruri de facut. Aceasta expunere ridicata va reprezenta cu siguranta o oportunitate pentru avansare.

  1. Vei invata ca oportunitatile sunt peste tot

Bineinteles, cu cat inveti mai mult, cu atat esti mai valoros ca si angajat. Si cum in jurul tau exista mari oportunitati de invatare, e foarte important sa iti gasesti timp pentru a profita de ele. Atunci cand lucrezi eficient, obtii acel timp de care ai nevoie.

  1. Vei reduce nivelul de stres

Atunci cand nu ai control asupra timpului, e usor sa ajungi sa te simti coplesit. Si atunci cand se intampla asta, e posibil sa fie greu sa iti dai seama de cat timp ai nevoie pentru a finaliza o activitate. Odata ce vei invata sa iti gestionezi timpul, nu vei mai fi supus la acest nivel de stres. Inafara de faptul ca va fi benefic pentru sanatatea ta, vei avea si o imagine mai clara asupra timpului pe care il implica anumite sarcini de lucru.

 

  1. Timpul liber este necesar

Toata lumea are nevoie de timp pentru relaxare, insa, din pacate, multi dintre noi uitam de acest lucru. Fiind nevoie sa te imparti intre locul de munca, responsabilitatile familiale si intretinerea locuintei, celor mai multi dintre noi le este dificil sa gaseasca chiar si 10 minute pentru o pauza in care sa nu faca nimic. Insa, avand niste bune abilitati de gestionare a timpului, vei reusi sa obtii acel moment sau chiar vei putea acumula timp suplimentar, de-a lungul zilei, pe care il vei putea folosi mai tarziu pentru a te relaxa si pentru a te pregati de un somn bun.

 

 

Distribuie in social media:

Inscrie-te si tu la urmatoarele evenimente Traininguri Specializate Romania: