Introdu adresa ta de email si descarca acum gratuit eBook-ul

 

Vreau sa primesc e-book-ul pe adresa de email:

Nimeni nu poate nega impactul retelelor de socializare online. Atat de multi oameni care pot primi in feed-ul lor reclama ta si pot fi considerati potentiali clienti. Pentru o reclama cat mai eficienta sunt 3 reguli pentru marketing de succes pe retelele de socializare online

In 2010 inca mergeau tehnicile agresive in online. Mailuri “spam” pe care nu le cereau utilizatorii, reclama peste reclame, etc. Din acest motiv au aparut si programele de blocat reclame, iar platformele precum Google si Facebook au creat un sistem de recenzii prin care oamenii claseaza un site, o firma, un serviciu ca fiind bun sau prost. Pe langa toate acestea, in ultima vreme, cel putin la nivelul Facebook, reclamele sunt sortate automat de un sistem pe baza intereselor utilizatorilor. Practic, daca o companie se ocupa crearea si furnizarea de saboti olandezi, iar un user nu a dat like/share la nimic despre saboti sau Olanda, reclama respectivei companii nu o sa apara in feed-ul omului – nu, nici cele platite.

Sunt multe metode de a iti face reclama prin intermediul retelelor de socializare online. Pentru a avea un reach (un numar cat mai mare de oameni iti vad reclama, articolul etc) cat mai mare  de oameni poti apela oricand la reclamele platite. In orice caz, acestea nu iti asigura potentiali clienti sau oameni reali interesati de afacerea ta. Cel mai bun tip de reach ramane cel organic (oameni care distribuie si reactioneaza realmente), iar pentru a avea campanii prolifice in mediul retelelor sociale internautice trebuie sa faci oamenii sa iti vrea produsul. Cum faci asta? Respectand cateva reguli simple ale marketingului in online

  1. Fii un receptor bun!

Diferenta intre orice canal media si internet este faptul ca utilizatorul chiar are sansa sa aleaga la ce se uita, ce asculta si cu cine interactioneaza. Pentru a putea sa te conectezi cu cat mai multi potentiali clienti, incearca sa fii atent la grupul lor de interese. Nu posta excesiv promotii bombastice si nu incerca sa intri cu forta in feed-ul si mailul oamenilor. Incearca sa inveti ceva despre interesele la scala larga ale grupului tau tinta. Apoi creaza continutul paginilor de pe retelele sociale online pe baza informatiilor adunate.

  1. Stai axat pe o strategie

Poate in viata reala este bine sa stii putin din toate, insa in marketing e bine sa iti concentrezi atentia pe o strategie dedicata grupului tinta de oameni la care vrei sa ajungi

  1. Legea calitatii!

Oamenii acceseaza internetul din vari motive – informare, relaxare, jocuri sau doar pentru socializare. Indiferent de motivul lor, acestia doresc sa acceseze continut calitativ pentru ei. Conteaza in ce mod scrii articolele prezente pe pagina, catre ce fel de informatii te orientezi si cat de relevanta este informatia pe care o oferi utilizatorilor tai.

Cu cat informatia este mai relevanta, mai usor accesibila si mai placuta pentru cei care te urmaresc cu atat mai usor ajungi sa iti fie distribuite mesajele, deci sa fii vizibil pentru mai multi potentiali client.

Acestea sunt printre principalele reguli de creare si mentinere a unei campanii online prolifice.

Distribuie in social media:

Inscrie-te si tu la urmatoarele evenimente Traininguri Specializate Romania: