Introdu adresa ta de email si descarca acum gratuit eBook-ul

 

Vreau sa primesc e-book-ul pe adresa de email:

Conform unui studiu din 2012 de la Harvard Busniess Review, cele mai intalnite probleme in management, cu adevarat greu de gestionat sunt ipostazele pe care trebuie sa le adopte un manager bun atunci cand angajatii nu sunt in termen cu proiectele si faptul ca, de cele mai multe ori, managerii nu se pot baza pe o statistica reala a eficientei angajatului. Conform studiului, 30% din manageri nu se descurca cu amendarea greselilor si evidenta reusitelor sau intarzierilor angajatiilor sai.

Atitudinea severa este aparent una dintre cele mai mari probleme.

Nu exista o placere reala in a fi pus in postura omului rau, autoritar si sever. Tocmai de aceea, uneori managerii nu reusesc sa amendeze angajatii pe masura greselilor lor. Sa recunoastem – este mai simplu, mai placut sa evitam conflictele decat sa le generam si sa ne asumam consecintele.

Atunci cand te hotarasti sa fii ferm cu angajatii ce nu respecta termenele este foarte probabil sa te lasi coplesit de raul pe care i-l poti face unei persoane sau carierei sale. Cu toate acestea, exigenta si, uneori, aplicarea unor masuri drastice este parte a meseriei si de cele mai multe ori o necesitate.
Un manager bun trebuie sa fie mai mult rational decat emotional si trebuie sa poata gestiona activitatea echipei sale. Daca totusi iti doresti sa eviti cat mai mult conflictele incearca punctul doi

Competentele angajatiilor tai trebuie masurate realist.

Creierul uman este setat sa se axeze pe lucruri pozitive, asadar, atunci cand angajatii nostri se descurca bine tindem sa ne agatam de reusitele lor mai tare decat sa le vedem greselile. In management realismul si rationalitatea conteaza cel mai mult. Trebuie sa fii constient de ceea ce chiar pot face angajatii tai pentru a le da proiectele ce se muleaza cel mai bine pe competentele si ritmul lor de lucru, astfel incat sa nu ajungi in pozitia de a genera un conflict pentru neindeplinirea sarcinilor. Fii mereu cu ochii pe rezultatele palpabile ale angajatilor tai si reevalueaza-le periodic.

Dezvoltarea ta si a echipei

Pornind de la datele factuale care spun ca tindem de multe ori, coplestiti de numarul de sarcini, sa ne ghidam dupa aparentele pozitive, este foarte posibil sa ai senzatia ca nu mai trebuie sa investesti intr-o dezvoltare continua a ta si a echipei tale. Desi rezultatele sunt pozitive, ar trebui sa te intrebi cat efort a fost depus. Trebuie sa inveti sa vezi proportia de efort depus in raport cu greutatea reala a sarcinii atribuita angajatului tau. Chiar daca s-a descurcat si a dus la bun sfarsit proiectul este posibil sa fi intampinat mai multe probleme decat ar fi trebuit sau sa il fi costat mai mult timp decat era necesar.
In orice caz, intotdeauna trebuie sa te axezi pe rezultate si pe drumul care au dus la acele rezultate pentru a avea un portret realist al situatiei si pentru a sti cand si in ce trebuie sa investesti ca echipa ta sa exceleze in continuare.

Daca vrei sa afli mai multe vino la cursul nostru “ Training Management si Leadership pentru companii”Transformational-Leadership-–-Origin-and-Importance

Distribuie in social media:

Inscrie-te si tu la urmatoarele evenimente Traininguri Specializate Romania: