Introdu adresa ta de email si descarca acum gratuit eBook-ul

 

Vreau sa primesc e-book-ul pe adresa de email:

Descrierea programului de dezvoltare in eficientizarea proceselor de negociere

In fiecare zi negociem. De cand incepem sa vorbim. Fie ca este vorba de o negociere cu clientii nostri, cu partenerii nostri, cu angajatii sau cu colegii, cu copiii, prietenii sau familia, se intampla frecvent. Pentru a obtine intotdeauna ceea ce vrei dintr-o negociere trebuie sa cunosti si sa poti sa pui in aplicare diferitele strategii si tactici de negociere. Cursul de negociere ofera solutii practice si trucuri eficiente si testate ce vor ajuta la obtinerea a ceea ce se doreste de la cei din jur, indiferent ca e vorba despre negociere a unui contract important pentru companie sau de negocierea gestionarii unui proiect nou cu angajatii.

Obiectivele trainingului de negociere

 pregatirea in mod eficient a unui proces de negociere 

aprecierea corecta a situatiei in care te afli in cadrul negocierii

cunoasterea stilurilor comportamentale ale clientilor adaptarea stilului de negociere in functie de tipul de partener

cunoasterea metodelor de combatere a diferitelor strategii folosite intr-un proces de negociere

punerea in aplicare, invatarea si practicarea tehnicilor si tacticilor de negociere

invatarea modului in care se poate face o negociere cu oameni care fac parte din diferite culturi

Cui se adreseaza trainingul de negociere?

 persoanelor interesate sa-si imbunatateasca abilitatea de a negocia

persoanelor ce vor sa dobandeasca abilitatea de a stinge usor conflictele

echipelor de management din companie

 Ce include trainingul de negociere?

Identificarea nevoilor de training, coaching si de consultanta dar si a obiectivelor pe care managementul companiei doreste sa le atinga prin intermediul programului de dezvoltare.

Evaluarea nevoilor angajatilor (ale participantilor la training) la momentul actual.

Crearea programului de training conform obiectivelor si nevoilor identificate.

Sustinere training negociere

Program specializat de consultanta scrisa pentru participanti.

Program specializat de coaching pentru fiecare dintre participanti.

Crearea unui raport de consultanta.

Follow-up program de training si coaching.

Evaluarea performantelor, aptitudinilor si atitudinilor angajatilor.

 Ce vor sti participantii la finalul trainingului de negociere?

1

Vor sti cum sa pregateasca in mod eficient o negociere

 

2

Vor cunoaste pasii firesti ai procesului de negociere

3

Vor sti sa urmeze fiecare pas in procesul de negociere, astfel incat negocierea sa fie un succes

 

4

Vor deprinde abilitatile de limbaj nonverbal necesare in procesul de negociere pentru identificarea situatiei exacte, dar si pentru transmiterea de mesaje nonverbale concludente

5

Vor putea sa isi fixeze obiective pentru fiecare negociere si vor sti cum sa conduca procesul astfel incat sa indeplineasca obiectivele fixate

6

Vor sti sa aprecieze corect situatia in care se afla in cadrul negocierii

7

Vor invata care sunt stilurile comportamentale ale clientilor si vor sti cum sa isi adapteze stilul de negociere in functie de tipul de partener cu care discuta

8

Vor comunica eficient si vor sti cand si cum sa transmita mesaje verbale eficiente

9

Vor putea sa isi prezinte propunerile intr-o negociere, astfel incat sa fie atractive pentru partener si sa fie acceptati termenii

10

Vor invata cum sa aprecieze momentul propice pentru incheierea acordului

11

Vor face cunostinta cu toate regulile “nescrise” ale procesului de negociere

12

Vor invata cum sa foloseasca si cum sa combata diferitele strategii folosite intr-un proces de negociere

13

Vor putea sa isi insuseasca un stil propriu de negociere

14

Vor pune in aplicare tehnicile si tacticile de negociere invatate

15

Vor sti care sunt regulile de comportament pentru a avea succes in negociere

16

Vor invata tehnici de negociere cu oameni din alte culturi

Metodele de dezvoltare pe care le utilizam sunt:

TRAINING

Metodă prin care o persoană – trainerul – livrează către participanţă informaţii şi oferă feedback în raport cu intervenţiile participanţilor. Scopul este însuşirea unor informaţii şi modele de lucru pe care participanţii să le aplice în munca lor curentă. Este expresia normelor, a disciplinei si a trecutului ca bază de cunoaştere şi experienţă pentru prezent şi viitor.

FACILITARE

Metodă prin care trainerul sau facilitatorul moderează discuţiile de grup pe marginea unei teme sau obiectiv pe care echipa urmează să-l ducă la îndeplinire. Temele sau obiective sunt uneori e natura strategica, mai ample şi nu au neapărat înglobat un indicator simplu de cuantificat. Facilitatorul intervine ori de câte ori este necesar, pentru o oferi informaţie, feedback sau pune întrebări prin care echipa să poată descoperi modalităţi noi de atingere a obiectivelor. Este expresia prezentului ca şi sursă de potenţare a viitorului. Un proces in care sunt testate limitele echipei, creativitatea si inovatia. Facilitatorul are grija de proces, de modul in care se desfasoara discutiile si dezbaterile si mai putin spre deloc, de continutul conversatiilor.

CONSULTANŢĂ

Proces prin care consultantul oferă soluţii clientului, pornind atât de la declaraţiile clientului cât şi de la observaţiile sale proprii sau rezultate în urma unor procese de audit intern. Soluţiile sunt supuse discuţiei grupului de conducere sau liderului şi pot fi modificate în aşa fel încât să servească cât mai bine scopurilor clientului. Scopul este identificarea de soluţii la probleme dificile cu care se confruntă clienţii, în momente în care timpul este critic. Consultanţa mai are şi rolul de oferi liderilor de organizaţii perspective noi asupra unor probleme cu care se confruntă aceştia, feedback şi consiliere pe termen nedefinit. Noi o denumim şi “Factorul Merlin.” Este expresia trecutului ca sursă de cunoaştere şi expertiză pentru proiectarea prezentului şi a viitorului. Este un proces intens si provocator atat pentru consultant cat mai ales pentru client.

COACHING

Metoda modernă, dezvoltată în a doua parte a secolului XX. Se bazează pe capacitatea coach-ului de a oferi recadrări şi perspective noi clientului astfel încât acesta să poată observa limitările sale şi să găsească soluţii noi la care nu a avut acces până să vadă noile perspective. Coach-ul nu oferă soluţii. Contractul psihologic dintre client şi coach are la bază un grad foarte ridicat de integritate şi responsabilitate. În lipsa lor, procesul nu are sens. Scopul: deblocarea unor situaţii văzute ca şi blocaje de către client, susţiinerea unor saluturi calitative semnificative de către client, depăşirea unor provocări neobişnuite. Este expresia prezentului ca sursă de acţiune, de influenţare şi devenire a viitorului.

MENTORING

Metodă de dezvoltare ce are la bază împărtăşirea de experienţă de către o pesoană care nu doar că are multă experienţă dar a trecut prin situaţiile la care este expus acum clientul.

Scopul: prin întrebări, explicaţii, îndrumare şi împătăşirea de experienţă clientul este ajutat să găsească propriile soluţii la situaţiile la care este expus în acel moment. Este expresia trecutului ca sursă a viitorului.

Ne recomanda

” Eu parerea mi-am spus-o live chiar la final si mi-o pastrez inca ! La aceasta intalnire-training am invatat, am socializat, m-am autoevaluat, mi-am descoperit punctele forte dar si pe cele slabe – pe care mi-am propus sa le imbunatatesc  Concluzie? Chiar mi-au placut cele 2 zile petrecute impreuna, nu am avut timp sa ma plictisesc ! as participa inca o data cu mare drag la ceva similar.”  

Carla Stanciu

Reprezentant Vanzari, Namicon Testing

”Salutare. Mi-a facut placere sa particip la acest curs. Mi-am dat seama de anumite lucruri cat si greseli pe care le fac/faceam si care imi afectau vanzarile. Atmosfera a fost placuta datorita celor doi traineri dar si celorlalti cursanti pe care am avut placerea sa-i cunosc. Va multumesc pentru tot!” 

Doina Tudosa

Sales Representative, InZonaTa.ro

Contacteaza-ne acum!

Detalii contact

Telefon: 031.425.17.22
Email: contact@trainingurispecializate.ro
contact@themarkers.ro

Campurile marcate cu * sunt obligatorii.