Introdu adresa ta de email si descarca acum gratuit eBook-ul

 

Vreau sa primesc e-book-ul pe adresa de email:

Un program unic de consultanta si asistenta dedicat dezvoltarii si consolidarii calitatilor in managementul vanzarilor

 

Nu putini dintre noi au observat ca exista o tendinta de a numi sef peste vanzari pe cel mai bun vanzator ce devine ulterior cel mai prost responsabil in managementul vanzarilor. A fi un bun manager de vanzari nu este totuna cu a fi un bun vanzator. Calitatile de conducator al vanzatorilor nu sunt deloc similare cu ale vanzatorilor.

Noi va pregatim pentru asta si va ajutam sa va consolidati sau sa cresteti succesul in managementul vanzarilor printr-un program complet ce dureaza 2 zile.

Cum lucram?

Ce include programul?

  • Programul ce se ocupa de managementul vanzarilor include analiza strategiei, a proceselor, procedurilor si a instrumentelor utilizate in momentul de fata in sistemul de management al vanzarilor in cadrul companiei
  • Sustinere training managementul vanzarilor (program de doua zile)
  • Stabilirea unui plan personal de dezvoltare si de actiune cu fiecare dintre participanti
  • Program specializat de consultanta scrisa pentru participanti
  • Materiale de training in format electronic si tiparit

Cateva din principalele subiecte ale agendei trainingului de managementul vanzarilor:

  • Pregatirea si instruirea echipei de vanzari
  • Sarcinile managerului de vanzari
  • Recrutarea eficienta a fortei de vanzari
  • Motivarea angajatilor
  • Managementul Stresului in echipa de vanzari
  • Setarea obiectivelor si a “target-ului” de vanzari
  • Evaluarea performantelor angajatilor, KPI calitativi si cantitativi
  • Vizita dubla cu agentul de vanzari, rolul si implicarea managerului, feedback-ul si coaching-ul
  • Sedintele cu echipa de vanzari
  • Lucrul cu bugetele si controlul costurilor

Cui se adreseaza cursul de managementul vanzarilor?

Trainingul de managementul vanzarilor se adreseaza managerilor de vanzari sau sefilor de echipe de vanzari.

Continutul cursului de managementul vanzarilor

1

Conducerea echipei de vanzari

2

Echipele functionale – caracteristici si atribute

3

Sistemele de raportare si evaluare a vanzarilor

4

Leadershipul si rolul acestuia in conducerea echipelor de vanzari

5

 

Dezvoltarea personalului – mijloace si tehnici

6

Elementele esentiale ale motivarii

7

Motivarea personalului din vanzari

8

Domeniile de responsabilitate: managementul vanzarilor si managementul organizational

9

Managementul conflictelor

10

Delegarea de autoritate/competente

11

Negocierea

12

Influentarea comportamentala in vanzari

13

Responsabilitatile managerului

14

Stilurile de conducere a echipei de vanzari: Autocrat/ Democrat/ Permisiv

15

Stabilirea, definirea, clasificarea si realizarea obiectivelor

Metodele de dezvoltare pe care le utilizam in cadrul cursului de managementul vanzarilor sunt:

TRAINING

Metodă prin care o persoană – trainerul – livrează către participanţă informaţii şi oferă feedback în raport cu intervenţiile participanţilor. Scopul este însuşirea unor informaţii şi modele de lucru pe care participanţii să le aplice în munca lor curentă. Este expresia normelor, a disciplinei si a trecutului ca bază de cunoaştere şi experienţă pentru prezent şi viitor.

FACILITARE

Metodă prin care trainerul sau facilitatorul moderează discuţiile de grup pe marginea unei teme sau obiectiv pe care echipa urmează să-l ducă la îndeplinire. Temele sau obiective sunt uneori e natura strategica, mai ample şi nu au neapărat înglobat un indicator simplu de cuantificat. Facilitatorul intervine ori de câte ori este necesar, pentru o oferi informaţie, feedback sau pune întrebări prin care echipa să poată descoperi modalităţi noi de atingere a obiectivelor. Este expresia prezentului ca şi sursă de potenţare a viitorului. Un proces in care sunt testate limitele echipei, creativitatea si inovatia. Facilitatorul are grija de proces, de modul in care se desfasoara discutiile si dezbaterile si mai putin spre deloc, de continutul conversatiilor.

CONSULTANŢĂ

Proces prin care consultantul oferă soluţii clientului, pornind atât de la declaraţiile clientului cât şi de la observaţiile sale proprii sau rezultate în urma unor procese de audit intern. Soluţiile sunt supuse discuţiei grupului de conducere sau liderului şi pot fi modificate în aşa fel încât să servească cât mai bine scopurilor clientului. Scopul este identificarea de soluţii la probleme dificile cu care se confruntă clienţii, în momente în care timpul este critic. Consultanţa mai are şi rolul de oferi liderilor de organizaţii perspective noi asupra unor probleme cu care se confruntă aceştia, feedback şi consiliere pe termen nedefinit. Noi o denumim şi “Factorul Merlin.” Este expresia trecutului ca sursă de cunoaştere şi expertiză pentru proiectarea prezentului şi a viitorului. Este un proces intens si provocator atat pentru consultant cat mai ales pentru client.

COACHING

Metoda modernă, dezvoltată în a doua parte a secolului XX. Se bazează pe capacitatea coach-ului de a oferi recadrări şi perspective noi clientului astfel încât acesta să poată observa limitările sale şi să găsească soluţii noi la care nu a avut acces până să vadă noile perspective. Coach-ul nu oferă soluţii. Contractul psihologic dintre client şi coach are la bază un grad foarte ridicat de integritate şi responsabilitate. În lipsa lor, procesul nu are sens. Scopul: deblocarea unor situaţii văzute ca şi blocaje de către client, susţiinerea unor saluturi calitative semnificative de către client, depăşirea unor provocări neobişnuite. Este expresia prezentului ca sursă de acţiune, de influenţare şi devenire a viitorului.

MENTORING

Metodă de dezvoltare ce are la bază împărtăşirea de experienţă de către o pesoană care nu doar că are multă experienţă dar a trecut prin situaţiile la care este expus acum clientul.

Scopul: prin întrebări, explicaţii, îndrumare şi împătăşirea de experienţă clientul este ajutat să găsească propriile soluţii la situaţiile la care este expus în acel moment. Este expresia trecutului ca sursă a viitorului.

Detalii contact

Telefon: 031.425.17.22
Email: contact@trainingurispecializate.ro
contact@themarkers.ro

Campurile marcate cu * sunt obligatorii.