Introdu adresa ta de email si descarca acum gratuit eBook-ul

 

Vreau sa primesc e-book-ul pe adresa de email:

Ai zile in care esti stresat?

Vrei sa afli cum il poti combate si cum iti poti mari toleranta la stres?

Vrei sa intelegi mai bine cum functioneaza stresul si pericolele la care te expui daca il accepti in viata ta?

Probabil iti doresti sa poti elimina stresul cu care te confrunti zi de zi!

Contacteaza-ne acum pentru trainingul practic “Managementul stresului”!

Te trezesti obosit?

Nu ti-a ajuns somnul?

Adormi greu?

Grijile nu-ti dau pace?

Gandurile sunt cam negre?

Poti veni la noi sau poti merge 6 luni la un psiholog terapeut.

Iti garantez ca la noi este si mai repede si mai ieftin.

 

Iti vom dezvalui in primul rand cum reactioneaza organismul tau la stres si ce produce el in organism. Apoi vom inventaria impreuna sursele tale de stres si cum sa le contracaram. Iti vom prezenta de asemenea si tehnici pentru managementul stresului.

Cui se adreseaza trainingul managementul stresului?

Persoanelor de conducere sau de executie care resimt un grad ridicat de stres si/sau oboseala cronica

Echipelor de management care isi doresc o mai buna functionare, o crestere a nivelului de interactiune si mai multa energie personala pusa in slujba companiei

Continutul trainingului managementul stresului

 Sursele de stres

 Cum functioneaza organismul uman in stres

 Relatia dintre stres si starea de sanatate generala

 Capacitatea de concentrare

 Gandirea, emotia si arta de a conduce

 Ce sa faci ca sa diminuezi stresul?

 Constructia unei vieti echilibrate si calea spre fericire

Iata cateva din temele ce vor fi abordate la managementul stresului:

  • Ce este stresul si cum se manifesta el?

  • Cum “functioneaza” stresul? Ce modificari poate produce in sanatatea noastra?

  • Distres si eustres

  • Credintele si vulnerabilitatile noastre

  • Factori de stres acuti si factori de stres cronici

  • Cum ne putem mari toleranta la stres?

  • Metode de diminuare a impacului stresului asupra noastra

Nu uita! Stresul este un fenomen pe care, din pacate, nimeni nu il poate inlatura; este parte din viata tuturor. In schimb, tu, acum, poti invata cum sa il gestionezi. Altfel, aceasta tensiune psihica iti va aduce o multime de efecte nocive, precum scaderea eficientei si a productivitatii, luarea de decizii grabite si gresite, dar si probleme grave de sanatate.

Contacteaza-ne acum!

De ce anume sa investesti in trainingul de managementul stresului?

Pentru ca vei intelege cum anume functioneaza stresul din viata ta

Pentru ca in loc sa consideri stresul o parte integrata in viata ta, vei putea invata cum sa il inlocuiesti cu o stare care nu iti va afecta sanatatea

Pentru ca intelegerea si invatarea acestor aspecte iti vor fi benefice atat in viata personala, cat si in cea profesionala

Pentru ca vei invata prin ce metode iti poti mari toleranta la stres si cum ii poti diminua impactul asupra vietii tale

Ce au spus cei ce au participat la trainingurile noastre:

Participanti la traininguri organizate de noi

Eu parerea mi-am spus-o live chiar la final si mi-o pastrez inca ! La aceasta intalnire-training am invatat, am socializat, m-am autoevaluat, mi-am descoperit punctele forte dar si pe cele slabe – pe care mi-am propus sa le imbunatatesc  Concluzie? Chiar mi-au placut cele 2 zile petrecute impreuna, nu am avut timp sa ma plictisesc ! As participa inca o data cu mare drag la ceva similar.  

Carla Stanciu

Namicon Testing

A fost o reala placere sa va intalnesc, sa va cunosc si sa lucram impreuna in cadrul trainingului. Va multumesc pentru organizarea si sustinerea unui curs reusit si ma bucur ca am participat la el.  

Lavinia Rusu

HR Manager, Ringier Romania

Metodele de dezvoltare pe care le utilizam sunt:

TRAINING

Metodă prin care o persoană – trainerul – livrează către participanţă informaţii şi oferă feedback în raport cu intervenţiile participanţilor. Scopul este însuşirea unor informaţii şi modele de lucru pe care participanţii să le aplice în munca lor curentă. Este expresia normelor, a disciplinei si a trecutului ca bază de cunoaştere şi experienţă pentru prezent şi viitor.

FACILITARE

Metodă prin care trainerul sau facilitatorul moderează discuţiile de grup pe marginea unei teme sau obiectiv pe care echipa urmează să-l ducă la îndeplinire. Temele sau obiective sunt uneori e natura strategica, mai ample şi nu au neapărat înglobat un indicator simplu de cuantificat. Facilitatorul intervine ori de câte ori este necesar, pentru o oferi informaţie, feedback sau pune întrebări prin care echipa să poată descoperi modalităţi noi de atingere a obiectivelor. Este expresia prezentului ca şi sursă de potenţare a viitorului. Un proces in care sunt testate limitele echipei, creativitatea si inovatia. Facilitatorul are grija de proces, de modul in care se desfasoara discutiile si dezbaterile si mai putin spre deloc, de continutul conversatiilor.

CONSULTANŢĂ

Proces prin care consultantul oferă soluţii clientului, pornind atât de la declaraţiile clientului cât şi de la observaţiile sale proprii sau rezultate în urma unor procese de audit intern. Soluţiile sunt supuse discuţiei grupului de conducere sau liderului şi pot fi modificate în aşa fel încât să servească cât mai bine scopurilor clientului. Scopul este identificarea de soluţii la probleme dificile cu care se confruntă clienţii, în momente în care timpul este critic. Consultanţa mai are şi rolul de oferi liderilor de organizaţii perspective noi asupra unor probleme cu care se confruntă aceştia, feedback şi consiliere pe termen nedefinit. Noi o denumim şi “Factorul Merlin.” Este expresia trecutului ca sursă de cunoaştere şi expertiză pentru proiectarea prezentului şi a viitorului. Este un proces intens si provocator atat pentru consultant cat mai ales pentru client.

COACHING

Metoda modernă, dezvoltată în a doua parte a secolului XX. Se bazează pe capacitatea coach-ului de a oferi recadrări şi perspective noi clientului astfel încât acesta să poată observa limitările sale şi să găsească soluţii noi la care nu a avut acces până să vadă noile perspective. Coach-ul nu oferă soluţii. Contractul psihologic dintre client şi coach are la bază un grad foarte ridicat de integritate şi responsabilitate. În lipsa lor, procesul nu are sens. Scopul: deblocarea unor situaţii văzute ca şi blocaje de către client, susţiinerea unor saluturi calitative semnificative de către client, depăşirea unor provocări neobişnuite. Este expresia prezentului ca sursă de acţiune, de influenţare şi devenire a viitorului.

MENTORING

Metodă de dezvoltare ce are la bază împărtăşirea de experienţă de către o pesoană care nu doar că are multă experienţă dar a trecut prin situaţiile la care este expus acum clientul.

Scopul: prin întrebări, explicaţii, îndrumare şi împătăşirea de experienţă clientul este ajutat să găsească propriile soluţii la situaţiile la care este expus în acel moment. Este expresia trecutului ca sursă a viitorului.

Detalii contact

Telefon: 031.425.17.22
Email: contact@trainingurispecializate.ro
contact@themarkers.ro

Campurile marcate cu * sunt obligatorii.