Introdu adresa ta de email si descarca acum gratuit eBook-ul

 

Vreau sa primesc e-book-ul pe adresa de email:

Training dedicat dezvoltarii abilitatilor de Management, Leadership si Managementul Echipelor personalizat pentru companii. Curs de leadership personalizat

Programe unice in Romania dedicate tuturor tipurilor de manageri din companii

Ce includ programele?

  • Identificarea nevoilor de training si a obiectivelor pe care compania doreste sa le atinga prin intermediul programului de dezvoltare.
  • Evaluarea nevoilor angajatilor, a cunostintelor si a motivatiei acestora (a participantilor la training) la momentul actual prin aplicarea unor chestionare adecvate. Documentare completa asupra profilului participantilor.
  • Analiza strategiei, a proceselor, procedurilor si ale instrumentelor utilizate in momentul de fata in sistemul de management al companiei. Proces de diagnoza organizationala.
  • Sustinerea trainingului sau a trainingurilor necesare echipelor de management
  • Stabilirea unui plan personal de dezvoltare si de actiune cu fiecare dintre participanti.
  • Program specializat de coaching personalizat pentru fiecare dintre participanti.
  • Program specializat de consultanta scrisa pentru participanti
  • Materiale de training in format electronic si tiparit. Participantii primesc lunar, timp de trei luni diferite materiale, teme si exercitii din partea trainerilor astfel incat procesul de dezvoltare sa aiba o eficienta cat mai mare in implementarea lui.
  • Redactarea si transmiterea unui raport de consultanta ce va contine feedbackul si sfaturile consultantilor Traininguri Specializate Romania.
  • Follow up program de training (sesiune de 4 ore sustinuta la aproximativ 60 de zile de la data trainingului).

Contacteaza-ne acum si vei primi o propunere de training personalizata pentru compania ta

Contacteaza-ne acum!

Agende programe de training in:

Training Management, Leadership si Managementul Echipelor

Cateva din principalele subiecte ale agendei trainingului:

  • Teoria sistemelor şi gandirea holistică.
  • Ce este sistemul şi cum îl observăm.
  • Care este costul unui manager prost?
  • Principiile unui management sănătos.
  • Stilurile manageriale şi evaluarea stilului practicat de voi?
  • Planificarea, controlul şi managementul priorităţilor.
  • Delegarea şi procesele de învăţare.
  • Decision making şi problem solving.
  • Comunicarea structurată.
  • Modele de învăţare şi aplicaţia lor.
  • Învăţarea experienţială – cum învăţ eu însumi utilizând această tehnică?
  • Greşelile şi învăţarea – este o relaţie între ele?
  • Responsabilitate si leadership.
  • Eficientizarea proceselor de planificare si organizare a activitatilor din companie
  • Cum sa ai rezultatele dorite: Stabilirea clara a obiectivelor si comunicarea eficienta a acestora
  • Masurarea si analiza succeselor si esecurilor
  • Cum sa controlezi prin intermediul analizelor de business
  • Instrumentele de lucru ale managerilor
  • Luarea deciziilor
  • Motivarea angajatilor
  • Managementul conflictelor
  • Managementul schimbarii
  • Cum sa delegi eficient
  • Identificarea si intelegerea nevoilor interpersonale ale membrilor echipei
  • Instrumente de identificare a rolurilor in echipa (Belbin Roles)
  • Identificarea, transmiterea corecta si asumarea de catre membri echipei a valorilor si a misiunii companiei
Training Management Operational
  • Conceptele managementului modern si eficient: intelegi si stapanesti concepte avansate
  • Long Term Value Creation si instrumentele prin care poti obţine Valoare
  • Managementul Transformational sau cum poti schimba cu adevarat o organizatie
  • Eficientizarea proceselor de planificare si organizare a activitatilor din companie pentru a obţine economie de timp si resurse
  • Cum sa-ti aliniezi echipa la obiectivele organizatiei pentru a genera maximul de sinergie
  • Cum sa cresti nivelului de engagement din partea angajatilor pentru a obţine efectul 2-in-1
  • Tehnici de gandire strategica sau cum sa decizi ce este cu adevarat important!
Training managementul timpului si tehnici de crestere a eficientei
  • Eficienta este un lucru ce poate fi invatat
  • Cum invatam si ce trebuie sa facem pentru a fi eficienti
  • Elemente cheie in managementul timpului
  • Strategii Anti Amanare
  • Cele mai intalnite greseli facute in time management
  • Cum invatam si ce trebuie sa facem pentru a fi eficienti
  • Sporirea productivitatii proprii
  • Cele 5 etape pentru administrarea eficienta a fluxului de activitati
  • Tehnici pentru rezolvarea eficienta a problemelor
  • Tehnici de persuasiune – atingerea rezultatelor prin intermediul altor oameni
Training Finante si Management Financiar
  • Concepte de management financiar
  • Indicatorii financiari si utilizarea lor in managementul unei afaceri
  • Instrumente de lucru pentru eficientizarea managementului banilor si finantelor
  • Profitabilitatea
  • Crearea stabilitatii Financiare necesare
  • Bugetele
  • Cash Flow-ul
  • Analize economice
Training recrutare, evaluarea si managementul performantelor
  • Cateva din principalele subiecte ale agendei trainingului:
  • Pregatirea recrutarii
  • War for talent si brandul de angajator
  • Planificarea corecta resurselor umane: Cati oameni si Ce fel de oameni cautam?
  • Clientul recrutarii: succes vs esec
  • Definirea cerintelor clientului si Contractarea recrutarii
  • Procesul de recrutare
  • Strategia de recrutare
  • Surse de recrutare din perspectiva eficientei si rezultatului specific
  • Abordarea push vs abordarea pull in atragerea candidatilor
  • Recrutarea targetata: cantitate vs calitate! Invata sa spui NU!
  • Solutii creative de sourcing: se poate si altfel!
  • Social media si WOM
  • Erori in recrutare: ce sa NU faci!
  • Selectarea candidatilor
  • Modelul bazat pe competente
  • Analiza CV-urilor si tehnici rapide de screening: ce poti face in 10 secunde?
  • Interviul ca instrument de evaluare vs instrument de marketing
  • Interviul poligraf: tehnici eficiente de intervievare si serul adevarului!
  • Alte metode de selectie/evaluare si aplicatii practice
  • Incheierea procesului de recrutare: cand se termina de fapt?
  • Tendinte viitoare in recrutare
  • Ce este performanta intr-o organizatie?
  • Cum se masoara si cum impacteaza ea rezultatele la nivel de companie si la nivel de individ?
  • Cat de important este sa masuram performanta si sa luam decizii pe baza acesteia?
  • Stim cum sa ne stabilim obiectivele si cum sa le transmitem eficient catre angajati astfel incat sa adere la ele?
  • Stim de ce sa tinem cont si cum sa atingem obiectivele?
  • Cum transmitem eficient viziunea si misiunea companiei catre angajati ?
  • Care sunt riscurile unei companii in care, in mod sistematic, nu se monitorizeaza performanta?
  • Cat de mult conteaza competentele fiecarui angajat in atingerea obiectivelor?
  • Ce rol au feedback-ul si follow-up-ul intr-un sistem de management al performantei?
  • Stim cum sa ne motivam angajatii?
  • Care este cea mai eficienta modalitate de evaluare pentru angajtii companiei?
  • Cum imbunatatesc procesul de recrutare si de selectie al personalului in urma procesului de evaluare?
  • Cum masor eficient si obiectiv, munca angajatilor, atat cantitativ cat si calitativ?

Contacteaza-ne acum si vei primi o propunere de training personalizata pentru compania ta

Contacteaza-ne acum!

Metodele de dezvoltare pe care le utilizam in fiecare dintre aceste programe sunt:

TRAINING

Metodă prin care o persoană – trainerul – livrează către participanţă informaţii şi oferă feedback în raport cu intervenţiile participanţilor. Scopul este însuşirea unor informaţii şi modele de lucru pe care participanţii să le aplice în munca lor curentă. Este expresia normelor, a disciplinei si a trecutului ca bază de cunoaştere şi experienţă pentru prezent şi viitor.

FACILITARE

Metodă prin care trainerul sau facilitatorul moderează discuţiile de grup pe marginea unei teme sau obiectiv pe care echipa urmează să-l ducă la îndeplinire. Temele sau obiective sunt uneori e natura strategica, mai ample şi nu au neapărat înglobat un indicator simplu de cuantificat. Facilitatorul intervine ori de câte ori este necesar, pentru o oferi informaţie, feedback sau pune întrebări prin care echipa să poată descoperi modalităţi noi de atingere a obiectivelor.  

Este expresia prezentului ca şi sursă de potenţare a viitorului. Un proces in care sunt testate limitele echipei, creativitatea si inovatia. Facilitatorul are grija de proces, de modul in care se desfasoara discutiile si dezbaterile si mai putin spre deloc, de continutul conversatiilor.

CONSULTANŢĂ

Proces prin care consultantul oferă soluţii clientului, pornind atât de la declaraţiile clientului cât şi de la observaţiile sale proprii sau rezultate în urma unor procese de audit intern. Soluţiile sunt supuse discuţiei grupului de conducere  sau liderului şi pot fi modificate în aşa fel   încât să servească cât mai bine scopurilor clientului. Scopul este identificarea de soluţii la probleme dificile cu care se confruntă clienţii, în momente în care timpul este critic.

Consultanţa mai are şi rolul de oferi liderilor de organizaţii perspective noi asupra unor probleme cu care se confruntă aceştia, feedback şi consiliere pe termen nedefinit. Noi o denumim şi “Factorul Merlin.”

Este expresia trecutului ca sursă de cunoaştere şi expertiză pentru proiectarea prezentului şi a viitorului. Este un proces intens si provocator atat pentru consultant cat mai ales pentru client.

COACHING

Metoda modernă, dezvoltată în a doua parte a secolului XX. Se bazează pe capacitatea coach-ului de a oferi recadrări şi perspective noi clientului astfel încât acesta să poată observa limitările sale şi să găsească soluţii noi la care nu a avut acces până să vadă noile perspective.

Coach-ul nu oferă soluţii.

Contractul psihologic dintre client şi coach are la bază un grad foarte ridicat de integritate şi responsabilitate. În lipsa lor, procesul nu are sens.

Scopul: deblocarea unor situaţii văzute ca şi blocaje de către client, susţiinerea unor saluturi calitative semnificative de către client, depăşirea unor provocări neobişnuite.

Este expresia prezentului ca sursă de acţiune, de influenţare şi devenire a viitorului.

MENTORING

Metodă de dezvoltare ce are la bază împărtăşirea de experienţă de către o pesoană care nu doar că are multă experienţă dar a trecut prin situaţiile la care este expus acum clientul.

Scopul: prin întrebări, explicaţii, îndrumare şi împătăşirea de experienţă clientul este ajutat să găsească propriile soluţii la situaţiile la care este expus în acel moment.

Este expresia trecutului ca sursă a viitorului.

Contacteaza-ne acum si vei primi o propunere de training personalizata pentru compania ta

Contacteaza-ne acum!

Detalii contact

Date de identificare

SC The Markers Consult SRL
Reg. Com: J40/8896/2013
CIF: RO32016153

Date de contact

Sediul: Str. Hategana Nr.7, Ap.5, Sect.4, Bucuresti
Telefon: 031.425.17.22
Email: contact@trainingurispecializate.ro

Învaţă repede din greşelile altora, că nu ai timp să le faci tu singur pe toate.

Sigmund Freud

Profesorii îți deschid ușa. De intrat, trebuie să intri singur.

Proverb chinezesc

Campurile marcate cu * sunt obligatorii.