Introdu adresa ta de email si descarca acum gratuit eBook-ul

 

Vreau sa primesc e-book-ul pe adresa de email:

Cui ii este adresat cursul de customer care?

 

Cursul de customer care este adresat celor care intra in contact direct cu clientii, acelora pentru care prevenirea mentinerea si rezolvarea problemelor clientilor sunt prioritati.

Agenti inbound, relatii cu clienti, customer service, customer care.

 

Obiectivele trainingului de customer care

 

  • cresterea gradului de profesionalism al operatorilor implicati in relatia cu clientii

  • transmiterea unui mesaj eficient in convorbirile avute cu clientii astfel incat experienta acestora sa fie una cat mai placuta si benefica pentru companie

  • dezvoltarea de abilitati de comunicare eficienta

     

Prin ce te putem ajuta

Identificarea nevoilor de training, coaching si de consultanta dar si a obiectivelor pe care managementul companiei doreste sa le atinga prin intermediul programului de dezvoltare (aplicare chestionare catre management)

Ce include programul de customer care?

1

Comunicarea verbala, paraverbala si nonverbala

3

Expresii, cuvinte si atitudini recomandate

5

Etapele unui apel

7

Eficientizarea apelului

2

Ascultarea activa si feedback-ul

4

Tipuri de clienti: caracteristici, cum ii recunoastem, cum ii abordam

6

Tratarea clientilor dificili

8

Jocuri de rol

La finalul cursului de customer care, participantii vor intelege

 

  • Care sunt barierele unei ascultari bune?

  • Ascultarea activa;

  • Cum sa primesti feedback si sa oferi feedback?

  • Asertivitate si empatie;

  • Cum sa-ți adaptezi stilul de comunicare in functie de interlocutor;

  • Comunicarea eficienta si cu impact rapid;

 

 

  • 10 pasi in conversatia la telefon;

  • Managementul emotiilor;

  • Comunicarea cu persoanele dificile;

  • Cum sa oferi suportul perfect fiecarui client;

  • Constructia relatiilor cu clientii;

  • Tehnica celor 7C.

Dupa participarea la trainingul de customer care, participantii:

 

 

  • vor intelege importanta unui serviciu de calitate acordat clientilor
  • isi vor imbunatati abilitatile de comunicare si relationare cu clientii
  • vor avea o atitudine pozitiva fata de clienti
  • vor intelege importanta si vor invata tehnica ascultarii active si a comunicarii nonverbale
  • vor putea construi relatii cu clientii bazate pe incredere
  • vor sti cum sa previna si cum sa trateze plangerile clientilor
  • vor sti cum sa detina controlul apelului
  • vor intelege si vor sti cum sa indeplineasca asteptarile clientilor
  • vor sti cum sa abordeze fiecare client in parte, in functie de nevoile acestuia
  • vor sti cum sa trateze clientii dificili si vor putea sa transforme un client conflictual intr-unul loial

Contacteaza-ne acum pentru un program 100% personalizat!

Participarea la trainingul de customer care insumeaza:

 

Evaluarea nivelului angajatilor si a nevoilor acestora inainte de training si stabilirea obiectivelor pentru training (formulare si chestionare aplicate participantilor).

Conceperea programului de training conform nevoilor identificate si personalizat pentru acestea.

Livrarea trainingului. Program de o zi/6 ore.

Materiale de training si suport de curs in format tiparit si in format electronic.

Consultanta in scris, prin email, pentru fiecare participant, timp de 3 luni de la desfasurarea programului de training.

Transmiterea catre managementul companiei a unui raport de consultanta ce va contine concluziile si recomandarile consultantilor.

Detalii contact

Telefon: 031.425.17.22
Email: contact@trainingurispecializate.ro
contact@themarkers.ro

Campurile marcate cu * sunt obligatorii.