Introdu adresa ta de email si descarca acum gratuit eBook-ul

 

Vreau sa primesc e-book-ul pe adresa de email:

– Training si curs de comunicare eficienta in companie si in relatia cu clientii –

In urma a zeci de studii efectuate atat in Romania, cat si la nivel global, cele mai mari probleme ale companiilor sunt cele legate de comunicare. Probleme legate de comunicarea dinte angajati, dintre departament, dintre sefi si subalterni sau cel mai rau, cele legate de comunicarea dintre angajati si clienti. In urma acestui training de comunicare eficienta vei observa efectiv o schimbare pozitiva in cadrul companiei tale.

Care sunt obiectivele programului?

    • Imbunatatirea abilitilor de comunicare.
    • Cresterea motivatiei in randul angajatilor.
    • Schimbarea atitudinii in relatia cu clientii si aducerea acesteia la un nivel de excelenta.
  • Imbunatatirea comunicarii intre angajati
  • Dezvoltarea abilitatilor de comunicare si relationare cu clientii in scopul scaderii reclamatiilor si cresterii gradului de satisfactie al clientilor.
  • Un alt obiectiv este scaderea timpului de lucru al angajatilor pentru fiecare client in parte, respectiv cresterea productivitatii.

Un training de comunicare 100% unic in Romania. Iti aducem in companie un program care este cu mult mai mult decat un simplu curs de comunicare, astfel incat eficienta lui sa fie maxima pentru organizatia ta.

Contacteaza-ne acum si vei primi o propunere de curs de comunicare personalizata pentru compania ta

Contacteaza-ne acum!

Ce include programul propus o data cu acest curs de comunicare?

1

Identificarea

nevoilor de training de comunicare si a obiectivelor pe care managementul companiei doreste sa le atinga prin intermediul programului de dezvoltare.

4

Proiectarea

programului de pregatire si ajustarea lui, dupa caz, in functie de elementele ce vor fi indentificate in stadiul de evaluare.

2

Evaluarea

nevoilor angajatilor si a motivatiei acestora (a participantilor la training comunicare) la momentul actual prin aplicarea unor chestionare adecvate.

5

Sustinere

training comunicare dedicat eficientizarii comunicarii si imbunatatirii atitudinii si aptitudinilor angajatilor 100% personalizat.

3

Evaluarea starii

actuale a departamentului si al capacitatii de comunicare si inter-relationare (discutii fata in fata cu membrii echipei si ore de observatie a relationarii la locul de munca)

6

Stabilirea

unui plan personal de dezvoltare si de actiune cu fiecare dintre participantii la acest curs de comunicare.

7

Program specializat

de consultanta scrisa pentru participantii la acest curs de comunicare. Timp de trei luni, toti participantii ne pot trimite oricand prin email intrebari legate de procesul de marketing sau vanzare, situatii cu care se confrunta. Consultantii nostri revin cu feedback, astfel incat procesul de dezvoltare sa fie continuu.

8

Materiale de training comunicare

in format electronic si tiparit. Participantii primesc lunar, timp de trei luni diferite materiale, curs comunicare, teme si exercitii din partea trainerilor, astfel incat procesul de dezvoltare sa aiba o eficienta cat mai mare in implementarea lui.

9

Acompanierea clientului

in implementarea deprinderilor si a tehnicilor prezentate. Acest proces se va face prin coaching acordat supervizorilor si a managerilor in mod direct la locul de munca.

10

Crearea unui raport

de consultanta si a unui raport ce va contine feedbackul consultantilor asupra intregului proces de dezvoltare si livrarea acestuia catre managementul companiei

11

Follow-up curs comunicare

(sesiune de 4 ore sustinuta la aproximativ 60 de zile de la data trainingului) (intalnire cu echipa de training la 40-50 de zile dupa sustinerea trainingului) – 4 ore.

Contacteaza-ne acum si vei primi o propunere de training de comunicare personalizata pentru compania ta

Contacteaza-ne acum!

Agenda Propusa pentru acest training de comunicare

(agenda acestui training si curs de comunicare are scop orientativ, programul  fiind definitivat in urma aplicarii primilor pasi din acest program):

  • Pasii comunicarii eficiente
  • Mesajul si drumul acestuia catre indeplinirea obiectivului
  • Tehnica celor 7C pentru o comunicare eficienta
  • Tipuri de comunicare si tehnici de comunicare pentru fiecare tipologie de om in parte
  • Disfunctiile comunicarii
  • Feedbackul si ascultarea activa
  • Cele 4 instante ale unei relatii
  • Stiluri de comunicare si obtinerea rezultatelor
  • Cum stabilesti contextul in comunicare
  • Cele 5 stadii ale conversatiei. Cum duc la conflicte interferentele dintre ele.
  • Atitudinile care ne aduc succesul in comunicare
  • Expresii recomandate si expresii pe care sa le evitam
  • Tehnici de vorbire la telefon.
  • Tehnici de comunicare scrisa
  • Formularile de baza in conversatiile furnizor – client. Definirea frazelor cheie in relatia cu clientii.
  • Tehnicile de comunicare non-violenta.
  • Energia din cuvinte, puterea din cuvinte si traducerea emotiilor
  • Relatia cu clientii vazuta prin prisma nevoilor umane de baza.
  • Managementul conflictelor – originea si modul de dezamorsare a lor.
  • Dezvoltarea unor tehnici proprii in dezamorsarea conflictelor cu clientii.
  • Creare plan de actiune pentru participanti si stabilire obiective

Ce vor avea de castigat participantii la acest training de comunicare:

Comunicare

  • vor putea identifica usor si stopa principalele bariere ale comunicarii eficiente
  • vor sti cum sa interpreteze si cum sa foloseasca eficient limbajul verbal, paraverbal si nonverbal
  • vor putea oferi un feedback constructiv interlocutorilor si vor fi capabili sa ii incite pe acestia astfel incat sa ofere feedback
  • isi vor putea identifica propriul stil de comunicare
  • vor sti cum sa isi adapteze stilul de comunicare la stilul de comunicare al interlocutorilor sai
  • vor intelege importanta ascultarii active si isi vor insusi tehnicile de ascultare activa
  • vor putea comunica eficient prin intermediul diferitelor canale: email, telefon etc.

Stil

  • vor sti cum sa comunice cu persoanele dificile si cum sa atinga obiectivele
  • vor putea gestiona si aplana conflicte
  • vor cunoaste si vor putea aplica atat oral cat si in scris tehnica celor 7c ai comunicarii
  • vor putea folosi cuvinte valoroase prin care sa isi atinga obiectivele
  • vor putea evita conflicte
  • vor sti care sunt cele mai frecvente greseli facute de oameni in procesul de comunicare si cum sa le evite
  • vor deprinde tehnici de asertivitate si empatie

Contacteaza-ne acum si vei primi o propunere de training personalizata pentru compania ta

Contacteaza-ne acum!

Vom implementa la tine in companie un training de comunicare 100% practic. Un curs de comunicare iti aduce doar teorie. Tocmai de aceea iti propunem un program care cuprinde mai multi pasi, de la evaluarea nevoilor, la proiectarea unui training de comunicare 100% personalizat pentru compania ta, pana la realizarea si prezentarea unui raport de consultanta dedicat eficientizarii tuturor activitatilor. Asadar ceea ce iti propunem este mai mult de cat un curs in comunicare. Iti oferim solutii!

Detalii contact pentru implementare curs comunicare si training comunicare in companie

Date de identificare

SC The Markers Consult SRL
Reg. Com: J40/8896/2013
CIF: RO32016153

Date de contact

Sediul: Str. Hategana Nr.7, Ap.5, Sect.4, Bucuresti
Telefon: 031.425.17.22
Email: contact@trainingurispecializate.ro

Scrie pentru a fi inteles, vorbeste pentru a fi ascultat, citeste pentru a creste.

Lawrence Clark Powel

Campurile marcate cu * sunt obligatorii.