Introdu adresa ta de email si descarca acum gratuit eBook-ul

 

Vreau sa primesc e-book-ul pe adresa de email:

Timpul este de departe cea mai importanta si irecuperabila resursa pe care o avem la dispozitie. Cate ore peste program si griji pentreu deadline-ul care ar fi fost ieri nu exista la un job? De cate ori nu ne lovim de 3 proiecte importante, cu millestones si deadline-uri in date asemanatoare sau apropiate? Chiar si unii dintre cei mai productivi oameni intampina probleme in a face un management prolific unor astfe de situatie. Mai ales daca luam in considrare lucrurile pur umane: oboseala, timpul de respire imperios necesar oricarui om pentru a se pute concentra si cate si mai cate.
Asadar, ce am putea face pentru a nu ne mai izbi de situatii critice?

1. Una dintre cele mai importante, critice chiar, tehnici de management al timpului este crearea unei liste.

O persoana organizata reuseste sa se tina, cat de cat, departe de frenezie si agitatie. Incearca, pe cat posibil, sa faci liste cu proiecte, activitati si durata estimative in care ar trebui sa poti termina sarcina alocata pentru proiect. De asemenea seteaza-ti o alarma care sa te ajute sa iei pauze la timp, pentru a evita epuizarea psihica sau fizica.

2. Lucruri care sa iti aminteasca

Memoria functioneaza intr-un mod amuzant. Aceasta are nevoie de declansatori, fie emotional, vizual sau olfactiv, indiferent de tipul declansatorului, ai nevoie de el pentru a iti putea aduce aminte absolut tot. La fel cum cel mai simplu pentru a ne aminti toate datele istorice, unii dintre noi, construiam o poveste hazlie in minte sau cream asocieri directe cu lucruri uzuale.
Asadar, fie ca este o alarma, un mesaj inregistrat pe telefon sau calculator or un post-note, incearca sa tii lucruri care sa iti aminteasca in permanenta ceea ce ai de facut.
Memoria este inselatoare, asadar poti uita chiar lucruri importante sau, mai rau, sa pierzi notiunea timpului si a proiectelor or sarcinilor din ziua respectiva.

3. Foloseste timpul „mort”

Timpul de asteptat din gari, aeroporturi, lungi ore de stat in avion sau tren sunt un exemplu bun de timp considerat „mort”. Unii folosesc acest timp pentru internet sau e-mail-uri si telefoane pierdute, ceea ce nu este un lucru neaparat bun. E-mailurile catre sau de la clienti necesita mult mai multa atentie. Asadar, daca nu vrei sa risipesti timpul pe poze haioase cu pisici, cel mai bine ar fi sa iti iei laptop-ul cu tine si sa mai eliberezi din sarciniile pe proiect.

Daca vrei sa afli mai multe tehnici de management al timpului, hai si tu la trainingul nostru time management pentru companii!

Distribuie in social media:

Inscrie-te si tu la urmatoarele evenimente Traininguri Specializate Romania: