Introdu adresa ta de email si descarca acum gratuit eBook-ul

 

Vreau sa primesc e-book-ul pe adresa de email:

Telefonul este unul dintre cele mai eficiente unelte pe care le putem avea la indemana in domeniul afacerilor. In ciuda campaniilor de e-mailing, telefonul si vanzarile prin telefon raman si astazi baza succesului in multe afaceri, cu precadere celor de tip B2B.

Insa pe cat de usor pare sa pui mana pe telefon si intri in actiune, vanzarea si negocierea prin intermediul telefonului nu sunt chiar atat de simple. In definitiv, daca ar fi nu am avea atatea studii care sa vorbeasca despre comportamentul consumatorilor.

Cred ca ne-au picat tuturor ochii pe studiul despre “zambete”. Aparent, oamenii de la celalt capat al firului simt cand zambesti in timpul comunicarii si acest lucru le influenteaza decizia de cumparare. Tocmai de aceea este bine sa stii ca sub nici o forma nu ar trebui sa te scuzi pentru faptul ca ai apelat, sa iti fie frica sa ceri incheierea vanzarii sau sa vorbesti exclusiv dupa un script.

Care este una dintre cele mai bune tehnici de a obtine leadeuri, programari, intruniri si pentru a vinde?

In ciuda faptului ca este bine sa iti cunosti produsul, sa vorbesti clar si concis despre el si sa ai deja in minte intrebarile cu care sa conduci discutia, trebuie sa tii minte ca fiecare posibil client este diferit si trebuie sa te adaptezi nevoilor lui.

Probabil cea mai buna tactica este sa iti structurezi discursul inainte sa pui mana pe telefon!

  • Introducerea – clara, concisa si destul de interesanta pentru a capta interesul clientului
  • Intrebarile sunt cheia – trebuie sa ai in minte faptul ca aduni informatii pe baza caruia poti face clientul sa cumpere sau nu. Intreaba-l despre problemele pe care le vede la ceea ce ii prezinti, provocarile pe care i le poate adduce produsul prezentat de tine si asa mai departe.
  • Rezumat – muleaza tot ceea ce urmeaza sa spui pe informatiile adunate. Prezinta ce are nevoie sa stie in functie de nevoile sale. Pentru oameni nu este important neaparat ce cumpara (serviciu sau produs) atat timp cat are un impact real pozitiv asupra vietii lui. Rezumatul tau trebuie sa se axeze fix pe acest lucru.
  • Prezinta solutiile – daca ti-ai condus bine discursul stii toate temerile clientului tau. Vino cu solutii punctuale le problemele pe care acestea le ridica.
  • Argumentele contra – sunt probabil cea mai neplacuta parte din negociere, cu toate acestea nu trebuie sa le eviti! Unul dintre cele mai importante aspecte ale negocierii este schimbarea perceptiei clientului. Trebuie sa il scoti din cutie, sa isi schimbe perceptia despre ce ii oferi.
  • Contractul – nu iti fie teama sa ceri incheierea vanzarii. Incearca sa ii oferi clientului 3 alternative (refuzul nu trebuie sa fie printre ele) din care sa aleaga. Propune-I un timp in care sa reluati legatura sau sa va intalniti pentru a incheia afacerea.

Crearea acestei scheme este un punct esential daca vrei sa ai campanii de telesales eficiente.

Daca vrei sa afli mai mult vino la training-ul nostru  telesales pentru companii!

 

Distribuie in social media:

Inscrie-te si tu la urmatoarele evenimente Traininguri Specializate Romania: