Introdu adresa ta de email si descarca acum gratuit eBook-ul

 

Vreau sa primesc e-book-ul pe adresa de email:

Exista o multime de oameni de vanzari care confunda o serie de tehnici eficiente ale acestui domeniu cu niste comportamente gresite care se transforma in obiceiuri proaste. Ai grija ca nu cumva si tu sa le practici si sa ai de pierdut fara ca macar sa iti dai seama.

Asadar, iti prezentam sase greseli ale oamenilor de vanzari.

Prezentarea timpurie a solutiei

Majoritatea oamenilor de vanzari se arunca sa isi prezinte produsul/serviciul mult prea repede. Nu te gandi ca il vei acrosa pe prospect astfel, incat este total ineficient. Inainte de toate, trebuie sa discuti cu acesta pentru a-I determina nevoia sau dorinta pe care tu i-o poti satisface, apoi sa prezinti solutia pe care o propui.

Deschiderea conversatiei prin prezentarea companiei

Inca sunt multi oameni de vanzari care cred ca prezentarea companiei lor este cea mai buna metoda de a incepe o discutie cu un potential client. Ei bine, nu este! Nu uita ca timpul este valoros si trebuie calculat. Oamenii nu vor sa auda despre premiile si rezultatele companiei tale. Daca iti acorda niste minute, ti le acorda in speranta ca vei veni cu o solutie pentru problemele lor.

Lipsa ascultarii

Nu ai cum sa determini o necesitate a cuiva, daca nu il lasi sa ti-o spuna. Asadar, nu te grabi sa spui tot ce ai de spus, ci asculta si fii foarte atent la concluziile pe care poti sa le tragi. Abia apoi poti avea procese de vanzare eficiente.

Lipsa de cunostinte despre domeniul de activitate a clientului

Tinand cont de concurenta din ziua de astazi, nu ai cum sa vinzi ceva unui om despre care nu stii ce face. Pentru a putea sa iti prezinti produsul/ serviciul ca o solutie, trebuie sa conduci discutia in acel punct. Astfel, trebuie sa stii principalele probleme ale business-ului interlocutorului tau.

Lipsa intrebarilor valoroase

Exista inca foarte multe departamente de vanzari in care oamenii nu sunt indemnati sa puna intrebari. Inca mai traieste mitul conform caruia clientul pune intrebarile. Daca si tu faci aceasta greseala, opreste-te acum si incearca sa ai o comunicare bilaterala cu clientul sau prospectul tau.

Prezentari generale

Obiectivul conversatiei tale cu un client sau potential client este de a-i demonstra acestuia de ce anume trebuie sa cumpere produsul sau serviciul pe care tu il vinzi. Asadar, nu veni cu prezentari generale, ba mai mult, personalizeaza-le pentru fiecare client in parte.