Introdu adresa ta de email si descarca acum gratuit eBook-ul

 

Vreau sa primesc e-book-ul pe adresa de email:

Mutarea afacerilor in online, a adus oportunitati noi pentru afacerile mici. Este mult mai simplu sa intri in contact cu clientii tai si sa creezi o legatura cu acestia. In plus, retelele social media ofera o deschidere perfecta pentru feedback pozitiv sau negativ si oportunitati pentru dezvoltarea departamentului de relatii cu clientii. In fond, sa postezi un review negativ sau un status cu o plangere pe Facebook, mentionand si compania, a devenit un obicei destul de comun.

 

 Cum poti folosi la maximum internetul pentru a iti creste afacerea? Prin crearea unei baze solide de fani si clienti pentru afacerea ta. Pentru a reusi acest lucru, poti incerca aceste 3 metode de a iti fideliza clientii.

 

1.Totul incepe din site

Social media-ul este, desigur, un instrument foarte bun pentru a intelege oamenii cu care lucrezi si pentru a te promova. Insa pana acolo, prima experienta pe care o are un posibil client cu tine, in online, este site-ul tau. Incearca sa creezi o experienta cat mai placuta pentru useri. Creeaza un site cu interfata intuitiva pentru user, care faciliteaza un proces de cumparare rapid. Nimanui nu ii face placere sa stea prea mult timp doar pentru a intelege cum cumpara.

 

2.Date si dovezi sociale

 

Multumita Google si retelelor social media, putem sa ne intelegem clientii mult mai bine. Fiecare lucru pe care il fac online si este inregistrat, ne indica gusturile si doleantele posibilului client. A intrat pe site-ul tau, dar nu a finalizat comanda? Atunci foloseste e-mailul pentru a ii reaminti de acest lucru.

Newsletterele, trimise corect, sunt un memento bun pentru cei care au intrat pe site-ul tau, dar nu s-au mai intors. Si nu in ultimul rand, pe un site, dar si in social media, dovada sociala conteaza. Asadar, nu ezita sa pui poze cu clientii tai multumiti si testimoniale in site, newsletter si pe retelele de socializare.

 

 

3.Vorbeste, asculta, fii atent si spune multumesc

Indiferent ca ne referim la mesajele si postarile din retelele de socializare, formularele din site sau feedback-ul oferit prin telefon, asculta cu atentie ceea ce iti spun clientii tai. Mai cu atentie daca este vorba de o plangere sau de o sugestie. Clientii tai iti spun ce isi doresc de la tine. Fie ca isi doresc sa introduci un serviciu sau un produs, acestia iti vor spune intr-un fel sau altul.

Asadar, vorbeste mereu deschis cu clientii tai: viitoarele campanii, schimbari, produse noi etc. Asculta cu atentie feedback-ul negativ, pentru ca trebuie sa poti solutiona problema rapid si fii atent la discutiile in care firma ta este etichetata, pentru ca poti afla foarte multe lucruri ajutatoare: experienta clientilor tai, modul in care se simt in raport cu ceea ce oferi, ceva ce isi doresc ca tu sa aduci pe piata si asa mai departe.

Si nu in cele din urma spune multumesc! Indiferent ca este o sugestie, o apreciere sau o nemultumire!

Daca vrei sa afli mai multe despre cum sa ai grija de relatia cu clientii tai, hai la cursul nostru de customere care pentru companii.

 

Distribuie in social media:

Inscrie-te si tu la urmatoarele evenimente Traininguri Specializate Romania: